Ne Yazmışım

18 Kasım 2011 Cuma

Yokluğuna Savurduklarım


Bildiğim tek bir masalı sayıklıyorum

Kuşkuların hoyratlığında
Yine sıfırın altında seyrediyorum
Sana öykülenirken

Geceyi karanlıkla bilediğim yokluğuna
Tespih çekiyor
Bakışlarının ela mührü
Sıkıca örtüyorum gözbebeklerimin üzerini


Eylül sonrası ağır yaralım
Düş topraklarıma
Mevsimlerim kördüğüm

Henüz yağamamış yağmurlar saklı zulasında
Kokunu fısıldıyor rüzgar
Yollarını gözlüyor bak.
Islak, ıssız şehir

Tüm gölgelerin ışıklarını yakıyorum
Yalandan tövbelerin sokakları süpürülmüş
Sur diplerinde demlenen şarap çığlığı
Aşkı seslendiriyor
Günahlarım


Güneşi olduğum mevsim
Benden gitme
Yeniden doğacağım anı bekliyorum.

..

kasım2011-11-11

Semra A.

1 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

bayıldım...
hele de son dizelere...
yüreciğine sağlık:)