Ne Yazmışım

14 Ocak 2009 Çarşamba

Gidersen


































Bir gün aniden gece inerse üzerime
Yıldızlar soyunursa gümüş elbiselerinden

Ansızın gidersen eğer
Suskunluk ezberim olur

Bakışlarımı yollarına ekersen
Gözlerimdeki izlerine kan oturur

Hoyrat zamanın hükmü bozulur
Yelkovan mıhlanır yerinde
Zaman durur

Gidersen
Uzun güzler düşer mevsimlerime

Kurumuş
Sararmış yapraklar dökülür saçlarıma
Kışın ayazı müptela olur tenime

Öfkeli sözler ellerini ovuşturur

Penceredeki kuşlar üşür
Lal olur tüm ezgiler

Eğer bir gün gidersen
Tanrıçanın yemini bozulur
Güneş ebediyen tutulur

Ve

Aşk yine yalan bir yılan hikayesi olur.



Semra Arıkan


Ocak '09

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)Saygılar Usta Kalem, Yalın ve Cesur Yürek :)
Okuduğumda aklımdan geçenler bunlar,
...az biraz da kıskandım gibi, bende böyle yazabilmeyi isterdim.

Arkadaş Tüm Samimiyetimle
Saygılar üstadım diyorum.
Yüreğine Eline Sağlık.

S. A dedi ki...

Sevgili Adsız

Mahcup oldu kalemim, kıskanılacak boyutta ise kendime küçük bir parça iltifat çaldım..


Zaman ayırıp okuduğun için teşekkür ederim..

Okuyan gözlerine sağlık

Sevgiyle