Ne Yazmışım

7 Ocak 2009 Çarşamba

Aşk Körü





















Üşüyen kış uykularıma
Bahar meltemi düşler örttükçe


Gözbebeklerindeki yıldızlar

Dökülürdü bakışlarından üzerime


Dudağından koşarak çıkardı

Çok sesli aşk şarkıları


İsyanın

Arsız alışkanlığından
Yırtılırdı sağırlığım


Sonbahar güvertesi’ndeyken hayatın

Nöbetlerine tutulduğum
Şuursuz bir yalnızlık belirir


Ucu ucuna eklediğim sevdalarımdan

Geriye sırılsıklam yağmurlar


Bendeki kaybetme korkusu

Ardına saklandığım buzdan dağlar


Hatta birdenbire titrerdi

Esperanto kalabalıklar


Uzak zamanların sessizliğindeydim
Huzur açıklarında demirliydi
Sevda gemilerim


Göğüs kafesindeki parmaklıkları
Zorlar kalp
Her atış bir adımdır sancılara
Duyulur delice yumrukları


Anlaşılan
Aşk körüymüş sevmelerim




Semra Arıkan

Ocak '09

4 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

sevgili semm...
severim şiiri,bolca okurum da...

hep şaşırtmıştır beni şairler...
bu kadar az sözcükle bunca şeyin anlatılabilmesi...inanılası değil benim gibi yeteneksiz biri için...

dedim ya yazamam şiir...üstelik şuan şaraplıyorum da kırmızı kırmızı...
yanılıyor da olabilirim...
haddime de değil biliyorum...
ama söylemeden geçemeyeceğim...

'üşüyen kış uykularıma
bahar meltemi düşler örttükçe'

bu dizelere takıldım biraz...


'üşüyen kış uykularımı
bahar meltemi düşler örttükçe'
kulağa ve okumaya daha yakışıyor gibi...

şiirlerini okumak ve seninle böyle bir ortamda paylaştıklarım benim için çok özel bilesin...
sevgiler en kocamanından...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
S. A dedi ki...

Sevgili Cep aynam..

Takipçi ve hassas yüreğine benimle olduğu için teşekkür ederim..

Orada bir yazım hatası yapmışım, hemen düzelteceğim.

Bu arada :)

sağlığınaa

Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Etkileyici mısralar.


Edebi yolunuz açık olsun


Saygıyla...