Ne Yazmışım

6 Kasım 2009 Cuma

Zamana Yenik Düşerse Aşk


Bıkıp usanmadan
yelkovanın akrebi sırtlandığı
başına buyruk tavırlı zaman

Sevdayı damıttığım
büyülü masal bahçelerinden koparıp beni
yaşlı, çirkin dünyanın meydanlarına asan

Sevgilinin avuçlarına ektim
titreyen parmaklarımı
Nefesini yüzüme mühürledim

Gece demir atan ay'a bıraktım
ceplerimde kutsanmış aşk satırlarını

O an geldiğinde
Zaman vurursa ruhumun boşluğuna
kayarım yıldız gibi cennet kokulu göğsünden
Kızıl güller dökülür damarlarımdan

Gözlerim kapandığında
kirpiklerim secde eder
Yanağımın kumsalına bıraktığın İzine

Unutma sevgili

Özlemlerimizle tutuşturup
göz yaşlarımızla söndürdüğümüz
Sevdamızı



Semra Arıkan

3 yorum:

iklim dedi ki...

şiirlerinizi okudum,özellikle bunu çok beğendim.tebrikler.

Adsız dedi ki...

hmmm

:)

S. A dedi ki...

Dizelerimin izlerini takip eden,duyumsayan yüreklerinize teşekkür ederim.


Herşeye rağmen sevgiyle