Ne Yazmışım

17 Mart 2009 Salı

Bahar Tebessümü






Bahar sancıları çekiyorum
Gözlerin
İlk cemreyi kucaklamış gökyüzü


Kış uykusundan uyanıyor ürkek beklentiler
Gece ayazından yaslı renkleri soyunuyor

Telaşlı düşen nisan yağmurlarında aralıyorum
Sevinçlerimin kapısını

Sesinin yankılandığı tebessümlerdeyim

Çoğalıyor gamzelerimde
Nefesin sabah meltemi
İkinci cemre doğuyor avuç içlerimde

Kalbine sığdırdığın
Tüm sürrealist renkleri
Sımsıkı kapadığım gözlerimde
Hapsetmek istiyorum

Islak bir öpüşle tutkuları
Ilık yaz yağmurlarına ısmarlar gibi

Adsız günahım sevaba dönüşsün diye
Çiçeklerden adaklar diziyorum

Göz kırpıyor duvaklanmış ağaçlar
Dallarında bahar gülüşleri
Uçsuz bucaksız

Uçurtmaların kuyruğunda
Sabırsız çocuk sesleri

Yakınım
Son cemrenin yaprağına
Gizlenen bir aşk izi
Parmaklarımın arasında

Baharlarında buluyorum ya kendimi
Soluksuz koşuşum ondan


Semra Arıkan


Bahar 09





Hiç yorum yok: