Ne Yazmışım

5 Aralık 2008 Cuma

Eğer




















Bana İstanbul un ışıklarını getir gözlerinde

Olağanüstü hal sessizliği
Hüküm sürer içimin şehrinde

Tenine sinen deniz kokusu
Özlemlerimin direğini sızlatır

Büyük şehirlerin keşmekeşi gibi gelsen yine
Yorgun heyecanlarını yükleyip kelimelerine

Boğazın o görkemli güzelliğini
Havasını soluklansam nefesinde

El sallasam sana
Miyadı çoktan dolmuş köhne teknesinde
Yaşlı bir balıkçının çatlamış elleriyle

EğerAnıların toplanıp canlanırsa hafızanda
Zaman fakiri telaşlarının
Yolu düşerse bir gün buralara

O sıcak merhabanın kolundan tutup
Uğrarsın değil mi
Yağmurların mesken tuttuğu şehre


En son bıraktığın gülüşünü
Katık ediyorum zihnime

Bekliyor olacağım seni
Uğurladığım bu yerde



Semra Arıkan


Aralık08

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Okudum,
Okuyorum,
Kaç kere okudum bilmiyorum
Sadece burda değil
İnternet kopar belki diye
Makinama kopyaladım
Okuyorum
Bu gün kaç kere okudum bilmiyorum
Ve her seferinde sanki ilk kez okuyor gibi...
Kitlendim.

Adsız dedi ki...

bu ne güzel bi süpriz oldu bana...bayram armağanı...

kutluyorum seni...
takibe devam...
yüreğine,kalemine sağlık...
kocaman sevgilerrrrr...
.lt.den...